Verzenden

Vanaf € 75,- GRATIS levering in België en Nederland.

De verzending van je pakket is gratis in België en Nederland vanaf € 75,- Heeft jouw bestelling een totale waarde onder € 75,-? Dan bedraagt de verzendkost voor België € 6,50 en voor Nederland € 7,50.  Momenteel kan er verzonden worden naar adressen in België en Nederland. Voor verzending naar andere landen kan je ons steeds contacteren via webshop@mimibaby.be.

Als verzendoptie kan je kiezen voor verzending aan huis door Bpost of gratis afhaling in de winkel, indien het artikel op voorraad is in jouw gekozen winkel.  De openingsuren van de winkels kan je terugvinden via https://mimibaby.hypernode.io/nl/winkels.

Doordat de klant aangeeft te opteren voor verzending, verklaart de klant kennis genomen te hebben van de algemene voorwaarden van Bpost, deze zijn tevens terug te vinden via https://www.bpost.be/nl/algemene-voorwaarden.

 Levering 

Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 3 werkdagen te verzenden. Gepersonaliseerde producten hebben een levertermijn van 4 à 12 werkdagen. Informeer gerust via webshop@mimibaby.be indien je graag het levertermijn van jouw bestelling wilt weten. 

Zodra je pakje bij ons vertrekt wordt het binnen de 1 à 2 werkdagen erna geleverd.

Bpost informeert je op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 30 minuten voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket

  • afhalen in een Bpost postcentrum in de buurt,
  • laten leveren op een andere dag,
  • laten leveren op een ander adres of
  • laten neerzetten op een veilige locatie.

Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen. Check zeker ook je ongewenste mails of beter; download de Bpost app, registreer met je online shopping e-mailadres en je ontvangt automatisch je pakketnotificaties. 

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Bpost in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

Mijn pakket werd beschadigd geleverd?  Bezorg ons een foto van het label op de doos, de binnenkant van de doos en de beschadigde inhoud. Dit hebben we nodig om een claim op te starten. Wij zorgen dan spoedig voor een oplossing.

 Betalen

Jouw betaling wordt afgehandeld en beveiligd door Mollie zonder extra kosten. Jouw betalingsgegevens en transacties worden niet bewaard in ons systeem.

          U kan eenvoudig, snel en veilig betalen via: 

  • Bancontact
  • Met creditcard via Paypal (VISA/Mastercard) 
  • iDEAL      

Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend. Informatie over omruilingen kan u vinden bij onze algemene voorwaarden.

Lukt het betalen niet, contacteer ons dan even via webshop@mimibaby.be of bel 050/737 959 en dan helpen wij je graag verder. 

Retourneren

Wilt je afzien van jouw aankoop? Dat kan binnen veertien kalenderdagen, te rekenen vanaf de levering van jouw bestelling.

Je kan het product in ongebruikte staat en in de originele verpakking eenvoudig retourneren via Bpost. De kostprijs bedraagt  €4,00 per label. Bij ontvangst van je retour kan je een ander item kiezen of storten we jouw geld terug.

Soldenartikelen, artikelen in outlet en artikelen in actie kunnen niet geruild worden.   Alsook gepersonaliseerde producten, fopspenen of artikelen die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden. Artikelen die rechtstreeks via onze leveranciers worden verzonden (bv meubelen) hebben aparte retourprijzen aangezien deze met speciaal transport worden verzonden.

Hoe ga je te werk:

  • Meld je retour aan via webshop@mimibaby.be met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.
  • Je ontvangt vervolgens een link om je retourlabel aan te maken.
  • Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer.
  • Bij ontvangst storten we jouw geld terug. 

Print het label, plak het op de doos en breng je pakket binnen in een Bpost postpunt naar keuze.

Hieronder vind je de link naar de Bpost in jouw buurt. https://www.bpost.be/nl/bpost-vinden

De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Mimi baby zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.